úterý 4. prosince 2012

Vánoční Giveaway:)

Ahoj:) Jelikož se blíží vánoce, tak tady pro vás mám takovou menší vánoční giveaway:)
Výherce bude jeden a vyhraje tohle:
 
- 100% přírodní řecké olivové jasmínové mýdlo


- lak na nehty art de Lautrec v odstínu 06


-Vůně Jean Mare

- Sprchové tělové olivové mléko Mitia


Tady můžete vidět vše pohromadě:)


A teď pravidla:
1. Sledovat mě přes GFC 
2.Napsat do komentářů co máte nejradši na vánocích a co si přejete pod stromeček:)
3. Napsat svůj email 

Giveaway končí 18.12.2012
Výherce vybere nejspíš random)

15 komentářů:

  1. Na Vánocích mám nejraději sníh, vánoční atmosféru, cukroví, kapra, pohádky,zdobení stromečku, volno xD atp..:-)
    K Vánocům bych chtěla kabát, vínové kalhoty, zimní boty, nějakou kosmetiku :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. na Vánocích mám nejradši tu pohodu, vůni cukroví.. a hlavně sníh, pro mě to nejsou pořádné Vánoce, pokud jsou bez sněhu.. což teda bývá většinou a hrozně mě to štve:/
    a k Vánocům bych samozřejmě chtěla, aby byli všichni štastní a hlavně zdraví! ale to je takové vrtkavé přání... pokud mám zmínit něco hmotného, tak si přeji určitě nový foťák, protože mít blog založený na recenzích a nemít čím fotit... to je docela pech :D
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. sleduji
    preji si moje segry a peace :)
    dayelegant@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. na vianociach super atmošku a chcela ale fakt iba že chcela NIkon ;))

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. ja mám rada ked som s rodinou nikto sa neháda a vonka krásne sneží :)
    izurka357@azet.sk :D
    a pod stromček si tento rok neželam vobec nič len aby ludia ktorých mám rada boli stastný :) alebo nejakých tych 15-20 € a ja by som si kupila sebe niečo ..:)

    OdpovědětVymazat
  6. nejraděěji mám vánoční prázdniny a cukroví a sníh :) a dostat bych chtěla spoustu knih a hromadu čokolády :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nejradši mám sníh, vůni vánočního cukroví a procházky - ať už městem, kde to všechno bliká - ale i zasněženou přírodou :)
    Zbožňuji stavění huhuláka, samozřejmě (ač jsem už v pokročilejším věku) pořádnou koulovačku a bruslení.
    A co bych si přála pod stromečkem? Novou pračku :D
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji.
    Nejradši mám prázdniny , pod stromečkem chci najít oblečení,:D
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nejraději na Vánocích jsou určitě dárky. Miluju tu atmosféru kolem nich, kdy se sejde celá rodina a všichni se nadšeně pouští do rozbalování. :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. christina-a@centrum.cz
    Nejradši mám prázdniny a přála bych is parfém :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji tě:)
    Na vánocích mám ráda, že je volno, můžu se v klidu vyspat, koukat na pohádky a být s nejbližšíma:) A pod stromečkem mi udělá radost každá věc darovaná z lásky:)

    heybeautiful@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduju jako Haňule Strakovic. Na Vánocích se mi líbí, že můžu přestat myslet na problémy, které mám a můžu se věnovat něčemu mnohem příjemnějšímu, třeba pohádkám a bramborovému salátu :) Pod stromečkem bych nejradši našla lístky na koncert skupiny Sabaton, která bude v březnu v Praze.
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. helen.blogger0@gmail.com

    najradšej mám, to že mám konečne viac času na kamarátov, domov a moje zvery, ktoré cez školský rok tak často nevidím, kedže som na internáte :) a na vianoce nemám žiadne špeciálne prianie

    OdpovědětVymazat
  14. Na Vánoce mám ráda tu atmosféru, pohádky a když je sníh, je to dokonalost :) a já bych si přála na Vánoce aby byla pohoda po celý rok :)
    ariela.sarka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná soutěž!
    Nejraději na Vánocích mám ten odpočinek, atmosféru a tu chvíli, když si sedneme všichni slavnostně u stolu. Nebudu lhát, ale těším se i na dárečky, i když každým rokem se moje nadšení zmenšuje a není to takový ten nadšený běh ke stromečku a strhávání balícího papíru. Spíš se těším, že dárky věnované mnou potěší někoho blízkého a vykouzlí mu úsměv na tváři :). Šťastné a veselé Vánoce přeju! :)
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat